Intervijas

3 jūlijs

Vārda dienas:
Benita, Everita, Verita

Horoskopi

Strēlnieks
23. novembris
- 21. decembris

Rūpīgāk koncentrējies veicamajiem pienākumiem un netērē laiku otršķirīgām lietām! Komunikācijā ar sadarbības partneriem centies būt nopietnāks un konstruktīvāk pamatot savu skatu punktu, nodrošināties ar pārliecinošu argumentāciju. Ja tev kārtojami ar tieslietām saistīti jautājumi, zvaigznes iesaka pieaicināt zinošu speciālistu, atturēties no kārdinājuma ietaupīt. No darba brīvajā laikā ieteicamas sportiskas aktivitātes, jo tās vislabāk palīdzēs tev atbrīvoties no liekās spriedzes.

Ceturtdiena
Diena
23 .. 25 C
Vakars
20 .. 22 C
Vējš
2 .. 4 m/s
Piektdiena
Nakts
14 .. 16 C
Rīts
17 .. 19 C
Vējš
2 .. 4 m/s

Avots: gismeteo.ru

Aptauja

Par kādām tēmām jūs diskutējat ar mīļajiem?

 

Jaunumi Sabiedrība | 19. marts 2020 | 11:09

No 19. marta klientus SEB bankas filiālēs apkalpos tikai ar iepriekšēju pieteikšanos

kasjauns.lv

Rūpējoties par bankas darbinieku un apmeklētāju veselību, sākot ar 19. martu, visās SEB bankas filiālēs pakalpojumus klātienē sniegs tikai ar iepriekšēju pieteikšanos, kā arī lūdzot apliecināt, ka pēdējo 14 dienu laikā klients nav bijis ārvalstīs.

Bankas filiāļu darba laiks netiek mainīts. Arī SEB internetbanka, mobilā lietotne, maksājumi ar norēķinu kartēm un bankomāti joprojām strādā kā ierasts.

Pirms ierašanās filiālē obligāti jāpiesaka savs apmeklējums, zvanot bankas Klientu centram pa tālruni +371 26668777. Ja sarunas laikā tiks secināts, ka klātienes tikšanās nav nepieciešama un darbības pakalpojuma saņemšanai iespējams veikt internetbankā, atbalsts tiks sniegts pa tālruni. Savukārt, ja sarunas laikā bankas darbinieks secinās, ka klātienes konsultācija tomēr ir nepieciešama, tā tiks nodrošināta klientam vēlamajā filiālē un laikā.

Šādā formātā filiāles strādās līdz 14. aprīlim, kamēr valstī ir izsludināta ārkārtējā situācija, vai arī līdz turpmākiem paziņojumiem

Atgādinām, ka visus pamata finanšu pakalpojumus var saņemt attālināti, izmantojot SEB mobilo lietotni un internetbanku – uzzināt konta atlikumu, apmaksāt rēķinus, pieteikt un saņemt maksājumu karti, parakstīt līgumus un dokumentus elektroniski, saņemt patēriņa kredītu vai līzingu, kā arī video konsultācijā ar speciālistiem pārrunāt aktuālus jautājumus par mājokļa kredītu vai uzkrājumiem. Vairāk par iespējām bankas pakalpojumus saņemt attālināti: seb.lv/online-pakalpojumi.

Saziņai ar banku aicinām izmantot video konsultācijas, kā arī uzdot jautājumus internetbankā, sociālajos tīklos, virtuālajam asistentam mājaslapā vai zvanot pa tālruni.

 

Ar cieņu,

SEB banka

Pievienot komentāru